Bank of Baroda: بینک آف بڑودہ میں نئی بھرتیاں، جانیے تفصیلات

Reading Time: 2 minutes

بینک آف بڑودہ (Bank of Baroda) نے ڈیٹا سائنسدانوں اور ڈیٹا انجینئرز کے طور پر آئی ٹی ماہر افسران کو بھرتی کرنے کے لیے درخواستیں طلب کی ہیں۔ درخواست فارم بینک کی سرکاری ویب سائٹ پر دستیاب ہیں اور امیدوار فارم جمع کرانے کی آخری تاریخ 6 دسمبر 2021 ہے۔ کل 15 آسامیاں پُر کی جائیں گی۔

اے آئی سی ٹی ای/ یو جی سی کی تسلیم شدہ یونیورسٹی سے کمپیوٹر سائنس/ آئی ٹی/ ڈیٹا سائنس/ مشین لرننگ اور اے آئی میں بی ٹیک/ بی ای/ ایم ٹیک/ ایم ای اور اے آئی ( بی ٹیک/ بی ای میں کم از کم 60 فیصد نمبر لازمی) والے امیدوار ڈیٹا سائنسدان کی پوسٹ کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ یہ صرف اس صورت میں ہوگا جب ان کے پاس بینک کی ضرورت کے مطابق کام کا تجربہ ہو۔

اس لنک پر مکمل تفصیلات ملاحظہ کیجیے۔

بینک نے بھرتی کے اشتہار میں بیان کیا ہے کہ AICTE/UGC کی تسلیم شدہ یونیورسٹی سے کمپیوٹر سائنس/انفارمیشن ٹیکنالوجی میں انجینئرنگ میں بیچلر ڈگری کے حامل امیدوار ڈیٹا انجینئر کے عہدے کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ ان امیدواروں کو ترجیح دی جائے گی جن کے پاس Cloudera سرٹیفائیڈ ایڈمنسٹریٹر کی اسناد ہوں۔ وہیں اس عہدے کے لیے اہل ہونے کے لیے کام کا تجربہ لازمی ہے۔

منتخب امیدوار بینک میں شمولیت کی تاریخ سے 12 ماہ کی فعال سروس کے لیے پروبیشن پر رہے گا۔

افسران کے انتخاب کے بارے میں بینک نے کہا ہے کہ انتخاب کا عمل آن لائن ٹیسٹ (صرف MMGS-II اور MMGS-III کے عہدوں کے لیے)، سائیکو میٹرک ٹیسٹ یا کسی دوسرے ٹیسٹ پر مشتمل ہو سکتا ہے جسے مزید انتخاب کے عمل کے لیے موزوں سمجھا جائے جس کے بعد گروپ شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کا تبادلہ خیال / اور انٹرویو۔ تاہم اگر موصول ہونے والی اہل درخواستوں کی تعداد زیادہ/کم ہے، تو بینک مختصر فہرست سازی کے معیار/انٹرویو کے عمل کو تبدیل کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ بینک اپنی صوابدید پر ایک سے زیادہ انتخاب/تفصیلی/سائیکو میٹرک ٹیسٹ/گروپ ڈسکشن/انٹرویو یا مختلف پیمانے کے لیے کسی دوسرے انتخاب کے طریقہ کار کے انعقاد پر غور کر سکتا ہے۔