راجستھان ہوم گارڈ بھرتی 2021: 24 نومبر سے 135 کانسٹیبل پوسٹوں کے لیے درخواست مطلوب

Reading Time: < 1 minute

ہوم گارڈ ڈیپارٹمنٹ، راجستھان (Home guard department, Rajasthan) نے کانسٹیبل، کانسٹیبل (ڈرائیور)، کانسٹیبل (ڈرم مین)، کانسٹیبل (بگولر) کے عہدوں پر بھرتی کے لیے امیدواروں سے آن لائن درخواستیں طلب کی ہیں۔ دلچسپی رکھنے والے اور اہل امیدوار ان آسامیوں کے لیے ہوم گارڈ ڈیپارٹمنٹ کی آفیشل ویب سائٹ home.rajasthan.gov.in کے ذریعے 24 نومبر 2021 سے درخواست دے سکتے ہیں۔ آسامیوں کے لیے درخواست دینے کی آخری تاریخ 15 دسمبر 2021 ہے۔

یہ بھرتی مہم 135 آسامیاں پُر کرنے کے لیے ہے، جن میں سے 101 آسامیاں کانسٹیبل، 10 کانسٹیبلز (ٹی ایس پی ریجن)، 2 کانسٹیبل (بگولر)، 2 کانسٹیبل (ڈرم مین)، 18 کانسٹیبلز کے لیے ہیں۔ اس کے علاوہ وہیکل ڈرائیور، 2 کانسٹیبل (گاڑی ڈرائیور) اور 2 کانسٹیبل ڈرائیور (ٹی ایس پی ریجن) کے لیے بھی بھرتی کی جائے گی۔

درخواست کی فیس:

راجستھان ایم بی سی زمرہ کے جنرل/کریمی لیئر او بی سی سے تعلق رکھنے والے امیدواروں کو درخواست فیس کے طور پر 500 روپیے فیس ادا کرنا کرنا ہوگا۔

اقتصادی پسماندہ زمرہ/ OBC (راجستھان) کے نان کریمی لیئر زمرہ، MBC زمرہ، SC/ST، سہاریہ اور جنرل زمرہ، OBC، MBC زمرہ سے تعلق رکھنے والے امیدوار جن کی خاندانی آمدنی 2.5 لاکھ روپے سے کم ہے (صرف مقامی لوگوں کے لیے راجستھان) کو درخواست کی فیس کے طور پر 400 روپیے فیس ادا کرنا کرنا ہوگا۔

اہلیت کے معیار، انتخاب کے عمل اور دیگر تفصیلات کے لیے اس لنگ پر تفصیلی اطلاعات ملاحظہ کیجیے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں