اجے دیوگن نے فلم ’پھول اور کانٹے‘ سے پہلے اپنا نام بدل لیا تھا! جانیے اصلی نام کیا ہے؟

Reading Time: 2 minutes

ہم میں سے ہر ایک کو آج بھی یاد ہے کہ کس طرح بالی ووڈ سپر اسٹار اجے دیوگن (Ajay Devgn) نے فلم پھول اور کانٹے (Phool Aur Kaante) میں اپنی ڈیبیو انٹری دی، جہاں وہ دو بائک پر سفر کرتے نظر آرہے تھے، اس دوران انھوں نے اپنی صلاحیتوں کا بھرپور مظاہرہ کیا اور شائقین دنگ رہ گئے۔ یہ فلم 1991 میں ریلیز ہوئی تھی اور اس کے ساتھ ہی اجے نے بالی ووڈ انڈسٹری میں کام کرتے ہوئے 30 سال مکمل کر لیے ہیں۔

اجے دیوگن نے ڈریشیام (Drishyam) اور تاناجی (Tanaji) جیسی بہت سی شاندار فلمیں بنائیں اور ہدایت کار روہت شیٹی (Rohit Shetty) کے تحت دو سب سے مشہور فرنچائز گول مال سیریز اور سنگھم کی قیادت بھی کی ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ اداکار کو ڈیبیو کرنے سے پہلے اپنا نام تبدیل کرنا پڑا؟ آئیے اس کی وجہ جاننے کی کوشش کرتے ہیں۔

اجے دیوگن کیا ہے؟

اجے دیوگن کا اصل نام وشال دیوگن تھا اس سے پہلے کہ وہ بالی ووڈ میں انٹری دیں، انھیں اپنا نام بدل کر اجے رکھنا پڑا کیونکہ وہ سب سے منفرد نظر آنا چاہتے تھے اور اس کے لیے انھوں نے نیا نام رکھا۔ سنہ 2009 میں اجے دیوگن نے ایک اوپن میگزین کے ساتھ بات چیت کے دوران اپنے ڈیبیو کے بارے میں بات کی۔ اجے نے کہا کہ ’’اس وقت جب مجھے لانچ کیا جا رہا تھا، ایک ہی وقت میں تین اور وشال ڈیبیو کر رہے تھے اور میرے پاس اپنا نام بدل کر اجے رکھنے کے سوا کوئی چارہ نہیں تھا، اس لیے میں بھیڑ میں کھو نہیں گیا۔ میرے پرانے دوست اب بھی مجھے وی ڈی (VD) کہتے ہیں۔ ہاں میں جانتا ہوں کہ یہ عجیب لگتا ہے اور میں نے اپنی والدہ وینا کے کہنے پر اپنے کنیت کے ہجے تبدیل کیے، جنہوں نے مجھے کئی سال سے ایسا کرنے کو کہا ۔ مجھے ایسا اچھا لگتا ہے‘‘۔

بالی ووڈ میں اپنے 30 سال کا جشن مناتے ہوئے اجے نے ہندوستان ٹائمز کو ایک انٹرویو میں کہا کہ ’’یہ میرے والد (Veeru Devgan) کا خواب تھا کہ وہ مجھے بطور اداکار لانچ کریں۔ مجھے صرف ان کے خواب کی تعبیر پر توجہ مرکوز کرنے کی ضرورت تھی۔ آیا میں کامیاب ہوں گا یا نہیں یہ تو وقت بتائے گا۔ میں نے صرف وہی کیا جو مجھے بتایا گیا تھا۔ کوئی بھی اپنے لیے فلموں میں اسٹارڈم کی منصوبہ بندی نہیں کر سکتا۔ آپ کو سخت محنت کرنی ہوگی اور دعا کرنی ہوگی کہ آپ کا مقدر آپ کو آگے لے جائے۔ جب پھول اور کانٹے کا کریز بن گیا تو مجھے اسٹارڈم کی طرف راغب کیا گیا۔ ملک کا ہر دلیر نوجوان دو موٹرسائیکلوں پر الگ ہو کر زندگی میں اپنا راستہ بنانا چاہتا تھا! میں نادان، جوان، اسٹارڈم کے لیے تیار نہیں تھا‘‘۔

پیشہ ورانہ محاذ پر اجے کو آخری بار روہت شیٹی (Rohit Shetty) کی سوریا ونشی میں دیکھا گیا تھا جہاں وہ ایک بار پھر باجی راؤ سنگھم کے کردار میں نظر آئے تھے۔ اب وہ سنگھم 3، گول مال 5 اور مے ڈے میں نظر (MayDay) آئیں گے۔