بالی ووڈ: کیا عامر خان جلد تیسری شادی کرنے والے ہیں؟ کیا ہے حقیقت اور کیا ہیں افواہیں؟

Reading Time: 2 minutes

افواہیں گردش کر رہی ہیں کہ مشہور سوپر اسٹار عامر خان (Aamir Khan) اپنی تیسری شادی کا اعلان کرنے کے بارے میں سوچ رہے ہیں۔ کچھ غیر مصدقہ اطلاعات کا دعویٰ ہے کہ اداکار لال سنگھ چڈھا (Laal Singh Chaddha) کی ریلیز کے بعد اپنی شادی کا اعلان کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔

فلم میں خان اور کرینہ کپور خان (Kareena Kapoor Khan) مرکزی کردار میں نظر آرہے ہیں اور یہ فاریسٹ گم کا آفیشل ریمیک ہے۔ دوسری جگہوں پر بعض ذرائع نے میڈیا رپورٹس میں افواہوں کو رد کیا ہے۔

طلاق کے بعد کچھ نئی پیش رفت:

خان اور کرن راؤ (Kiran Rao) نے مشترکہ طور پر 3 جولائی کو اپنی طلاق کی تصدیق کرتے ہوئے ایک بیان شائع کیا۔ یہ تقریباً اسی وقت ہوا تھا جب اداکار کو اپنی دنگل (Dangal) کی شریک اداکارہ فاطمہ ثنا شیخ (Fatima Sana Shaikh) کے ساتھ مبینہ طور پر ملوث ہونے کی وجہ سے تنقید کا نشانہ بنایا گیا۔

ڈیٹنگ کی ان افواہوں کے بارے میں فاطمہ نے ایک انٹرویو میں کہا تھا کہ ’’اجنبیوں کا ایک گروپ میرے بارے میں کئی طرح کی باتیں لکھ رہا ہے۔ وہ یہ بھی نہیں جانتے کہ اس میں کوئی صداقت ہے یا نہیں۔ اسے پڑھنے والے لوگ یہ سمجھتے ہیں کہ میں اچھی انسان نہیں ہوں۔ آپ کو لگتا ہے کہ آپ اس شخص سے کہہ رہے ہیں۔ مجھ سے پوچھیں میں آپ کو جواب دوں گی۔ یہ مجھے پریشان کرتا ہے کیونکہ میں نہیں چاہتی کہ لوگ غلط چیزوں کو صحیح مان لیں‘‘۔

عامر خان اور دوسری بیوی:

خان اور دوسری بیوی راؤ کی ملاقات سنہ 2001 میں لگان (Lagaan) کے سیٹ پر ہوئی اور سنہ 2005 میں ان کی شادی ہوئی۔ وہ اس سال کے شروع میں الگ ہو گئے اور ان کا ایک بیٹا آزاد راؤ خان (Azad Rao Khan) ہے، جو 2011 میں سروگیسی کے ذریعے پیدا ہوا تھا۔

یہ بات قابل ذکر ہے کہ چند ماہ قبل عامر خان نے کرن راؤ سے علیحدگی کا اعلان کرتے ہوئے سب کو چونکا دیا تھا۔ دونوں نے اپنی طلاق کا مشترکہ بیان بھی جاری کیا۔ تب سے ان کی طلاق کے بارے میں قیاس آرائیوں کی خبریں گردش کرنے لگیں۔ کچھ لوگوں نے تو عامر اور کرن راؤ کی طلاق کی وجہ فاطمہ ثنا شیخ کو بھی قرار دیا۔ کچھ نے دعویٰ کیا کہ تھری ایڈیٹس اسٹار کا دنگل اسٹار فاطمہ کے ساتھ افیئر تھا۔ اب ایک اور رپورٹ میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ سپر اسٹار فاطمہ کے ساتھ تیسری شادی کرنے کی تیاری کر رہے ہیں۔ واضح رہے کہ تاحال اس طرح کی باتوں کی تصدیق نہیں کی جاسکی۔