سپر اسٹارس کا دور کبھی ختم نہیں ہوگا، سلمان خان نے کیا یہ بڑا دعویٰ

Reading Time: 2 minutes

بالی ووڈ کے دبنگ اسٹار سلمان خان (Salman Khan) کا کہنا ہے کہ سپر اسٹارز کا دور کبھی ختم نہیں ہوگا۔ حالیہ دور میں سنیما میں کافی تبدیلیاں دیکھنے میں آئی ہیں۔ او ٹی ٹی (OTT) کی شکل میں ایک نیا پلیٹ فارم ابھر کر سامنے آیا ہے۔ او ٹی ٹی کے بڑھتے تسلط کے پیش نظر اب یہ کہا جانے لگا ہے کہ اس سے ہندی فلم انڈسٹری میں اسٹارڈم کا دور ختم ہو جائے گا لیکن سلمان خان ایسا نہیں مانتے۔

سلمان خان کا کہنا ہے کہ ’’مجھے نہیں لگتا کہ ستاروں کا دور کبھی ختم ہوگا۔ یہ کبھی ختم نہیں ہوگا۔ یہ ہمیشہ موجود رہے گا۔ ہم جائیں گے تو کوئی اور آئے گا، اب نوجوان نسل کے پاس اپنا سپر اسٹارڈم ہوگا۔ میں کئی سال سے سن رہا ہوں کہ یہ آخری جنریشن ہے، ہم نوجوان نسل کے لیے سب کچھ اتنا آسان نہیں چھوڑنے والے ہیں۔ ہم سب کچھ انہیں سونپ کر جانے والے نہیں ہیں۔ محنت کرو بھائی، پچاس پلس میں ہم محنت کر ہی رہے ہیں، تو آپ بھی محنت کرو‘‘۔

سلمان خان تقریباً تین دہائیوں سے بالی ووڈ کے ٹاپ اسٹارز میں سے ایک رہنے والے اداکار ہیں۔ اب وہ اس مقام پر طویل قیام کا ارادہ رکھتے ہیں۔ اگر نوجوان نسل ان کی جگہ لینا چاہتی ہے، تو بہتر ہے کہ وہ اس کے لیے بہت بلکہ بہت محنت کرنے کے لیے تیار رہیں۔

اپنی اگلی فلم انٹیم (Antim) سے قبل انھوں نے میڈیا سے بات چیت کی۔ جس میں بہنوئی آیوش شرما (Aayush Sharma) شامل تھے۔ اداکار نے اس نظریہ کو مسترد کیا کہ او ٹی ٹی OTT کی آمد سپر اسٹارز کے دور کے خاتمے کا اعلان کرتی ہے۔ اس خیال پر ہنستے ہوئے اداکار نے کہا کہ ’’ہم جائیں گے، کوئی اور آئے گا۔ مجھے نہیں لگتا کہ ستاروں کا دور چلے گا۔ یہ کبھی نہیں جائے گا۔ یہ ہمیشہ موجود رہے گا۔ اب یہ بہت سی چیزوں پر منحصر ہے، فلموں کا انتخاب، آپ حقیقی زندگی میں کیا ہیں، اور بہت کچھ۔ یہ چیزوں کا پورا پیکج ہے۔ اس نوجوان نسل کا سپر اسٹارڈم ہوگا۔ میں یہ پچھلی چار نسلوں سے سن رہا ہوں‘‘۔