این سی پی کے سربراہ شرد پوار کو ہوا کووڈ-19 مثبت، جانیے مزید کونسے سیاسی رہنما ہوئے کورونا سے متاثر

Reading Time: 2 minutes

نیشنلسٹ کانگریس پارٹی (NCP) کے صدر شرد پوار (Sharad Pawar) نے پیر کو کہا کہ انھیں کورونا وائرس مثبت ہوا ہے۔ انہوں نے ٹویٹر پر مزید لکھا کہ تشویش کی کوئی وجہ نہیں ہے اور وہ اپنے ڈاکٹر کے تجویز کردہ علاج پر عمل کر رہے ہیں۔ شرد پوار نے مزید کہا کہ میں ان تمام لوگوں سے درخواست کرتا ہوں جو پچھلے کچھ دنوں میں مجھ سے رابطے میں ہیں اپنا ٹیسٹ کروائیں اور تمام ضروری احتیاطی تدابیر اختیار کریں۔

گزشتہ چند ہفتوں کے دوران اس کے تازہ ترین مرحلے میں متعدد سیاسی رہنما اس وائرس سے متاثر ہوئے ہیں۔ ایک دن قبل نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو (M Venkaiah Naidu) نے کہا تھا کہ وہ ایک ہفتے کے لیے الگ تھلگ رہیں گے کیونکہ وہ وائرس سے متاثر ہوئے تھے۔ اس نے اپنے قریبی رابطوں سے بھی درخواست کی کہ وہ اپنا ٹیسٹ کرائیں اور الگ تھلگ ہوجائیں۔

حالیہ ہفتوں میں پارلیمنٹ ہاؤس کے عملے کے 875 ارکان نے کووڈ۔19 کے لیے مثبت تجربہ کیا ہے۔ ابھی 31 جنوری سے شروع ہونے والے بجٹ اجلاس میں کچھ دن باقی ہیں، اس بات کا فیصلہ کیا جائے گا کہ آیا پارلیمنٹ کے دونوں ایوان ایک ساتھ بیٹھیں گے یا مختلف شفٹوں میں اس کا انعقاد کیا جائے۔

ہفتہ کو یہ اطلاع ملی تھی کہ سابق وزیر اعظم اور جنتا دل (سیکولر) کے سربراہ ایچ ڈی دیوے گوڑا (HD Deve Gowda) کو کورونا وائرس کا مثبت تجربہ ہوا ہے۔ بنگلورو کے منی پال اسپتالز نے ایک بیان میں کہا کہ وہ طبی لحاظ سے مستحکم ہیں اور علاج کے لیے جواب دے رہے ہیں۔ وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ، کرناٹک کے وزیر اعلی بسواراج بومائی اور ان کے بہار کے ہم منصب نتیش کمار بھی حال ہی میں وائرل بیماری کا شکار ہوئے ہیں۔

دریں اثنا مرکزی وزارت صحت کی صبح کی تازہ کاری کے مطابق 306,064 انفیکشنز ریکارڈ کیے جانے کے بعد ہفتے کے روز انڈیا میں کووِڈ-19 کیسز کی تعداد میں مسلسل پانچویں دن اضافہ دیکھنے میں آیا۔ مرنے والوں کی تعداد میں بھی 439 نئی اموات کے ساتھ اضافہ دیکھا گیا، جس کی مجموعی تعداد 4,89,848 تک پہنچ گئی۔